Saturday, September 4, 2010

بهره‌برداری از مسکن مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

رئیس اداره مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته دولت 308 واحد مسکونی ویژه مددجویان زیرپوشش این نهاد به بهره‌برداری می‌رسداسلام .

به گزارش نسيم نيوز ، محمدرحیم صحراپیما اظهار داشت: از مجموع این واحدها 235 مورد روستایی و 73 مورد نیز شهری است که این نهاد با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدام به ساخت مسکن برای مددجویان کرده است گردشگرى.

وی با بیان اینکه تمام واحدهای روستایی از محل طرح بهسازی مسکن روستایی با همکاری بنیاد مسکن خراسان شمالی تأمین شده است، افزود: واحدهای مسکونی شهری نیز از محل اعتبارات امداد و از محل سفر ریاست جمهوری احداث شده است که این واحدها در هفته دولت افتتاح و به مددجویان واگذار می‌شودآموزش.


صحراپیما سرانه واحدهای احداثی شهری را 66 میلیون ریال و روستایی را 75 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: برای واحدهای مسکونی شهری اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 818 میلیون ریال و برای واحدهای روستایی اعتباری بالغ بر 17 میلیارد و 625 میلیون ریال هزینه شده است. وی خاطرنشان کرد: این نهاد علاوه بر پرداخت تسهیلات مسکن به مددجویان با استفاده از کارشناسان و ناظران عمران بر ساخت واحدهای مسکونی مددجویان نظارت و کنترل داردسیل .

No comments:

Post a Comment